Slutar nu snart! :D

Sitter på sista lektionen nu :) så ska jag dra hem och käka något litet och sen ska jag ut och springa och göra lite styrketräning och sen ikväll så kanske jag ska sova med min älskling hoppas :)

I fredags så åkte jag till pappa och då kom min älskade dit och sov med mig sen och så kollade vi film och åt massa gott.

I lördags så åkte älsklingen hem tidigt och jag åkte med min lillasyster till stallet och sen så åkte hennes kompisar med hem så skulle jag sminka dom och leka lite sen så gick vi hem till hennes kompis så kom deras föräldrar att vi skulle bjuda dit pappa och lotta och grilla och umgås lite. :) och dom som vi va hos jobbar på jack & jones och Only så hon hade massa kläder som hon har haft och jag fick plocka ut det jag ville ha så fick ungefär kläder för 4000 kr :) skit nice! Sen på söndagen så var jag med kajsa och bakade och kollade film :) sen på kvällen åkte jag och dansade och hade skit kul!! :D

Men nu måste jag dra mig så ha det bäst bloggar mer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback