Nationella-Klippning

Började dagen med nationella i engelska, hoppas att det gick bra iallafall. :) Sen så satt jag och jobbade med några uppgifter i administration och sen drog jag och Agnes och käkade sallad och sen så mötte jag upp mamma en stund och sen så gick jag hem till en kompis sålänge medans jag väntade på klippnigen sen va de dags för klippning satt där ett bra tag snackade massa med min kompis som då klippte mig :) riktigt nöjd hur hon klippte mig ! sen så drog jag hem och käkade och sen solade och nu sitter jag här! :) Fixade precis toast till mig och min bror det är skit gott.
Ikväll ska jag nog kolla på tv kanske någon film! saknar redan min älskling :)<3 Hörs senare !

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback