fullt upptagen!

Hellu :) Sorry att jag inte bloggat men har vart fullt upptagen.
I fredags
så slutade jag 2 och då gick jag in till vikingamarknaden och mötte upp mamma och mormor där köpte en jättefin klänning och sen efter ett tag kom älsklingen hem till mig så drog vi ner och käkade pizza och sen så gick vi till tåget :) Så i stan så fick jag köpt ett par shorts och älsklingen massa annat :) Senare när vi kom hem så hyre vi film och kollade på den sen så var det dags att sova,

I lördags
vaknade vi ganska tidigt så käkade vi frukost och sen så skulle jag sola och då fick älsklingen göra ngt annat för han inte kan vara ute när det är pollen, :( Men jag låg och njöt i solen som fan och fick färg iallafall! :D
sen så blev det skit god middag grillade revben med bakpotatis och sallad, fy fan vad gott! :D hemmagjorda revben! på kvällen så gick vi till Pontus och där va det massa folk så drack vi lite och sen gick vi ner till donken och käkade glass typ 12 halv 1 på natten ;) . Sen så gick jag och älsklingen hem och kollade film och myste! <3

I söndags så vaknade vi skit sent så vi fixade frukost och sen satte vi och och spelade xbox :) skit kul med drift och sånt. Sen senare så drog vi och köpte kinamat och det var mums, så kollade vi film den första göta kanal. Sen så spelade vi xbox och det höll vi på med ett bra tag sen på kvällen så skulle jag hem så älsklingen körde hem mig :D . När jag kom hem så satte jag mig vid datan lite och sen så skulle jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback