Bilderna från i fredags ! :)



goa brudar !


Party ;)


Allt började med att vi åt ;) men bilderna kom  inte i ordning :)


DANSA LOSS

Evelina och Emma ! :) PUSS


Jag och Evelina ! :D


Charlott och Amelia ! :D


middag ! och där är rebeckas finger!


Tjejerna!! :D


evelina och felicia!


Fina tjejer!


HAha!

Charlott Amelia och Cassandra ! :D


Jag och madde pussas :)


Charlott! :D


evve och charlott! :D


Mys!


emma så söt ! :)


Hahah den shotten var lite stark ;) goa miner!

Hahah Amelia sitter och håller så det inet droppar på bordet ;) rebecka..

evve dansar ! :D


Cassandra emma och Charlott :)


dansa!!



Kul hade vi !

Sweet!


Ni e för goa!!


Ringen ;)


Jag och madde! <3


brudar!


Jag och amelia! :D


Hahah så jävla goa!


Så fin !!


Cassandra och Evelina! :)


HAHAha mosa Linnea!


emma och Charlott!


Partyyyy!


Amelia och madde !


 Musik!!


emma och evve!


middag!


shake it ;)


underbara ! :)


Madde och charlott! :)


Jag och charlott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback