Torsdag ! snart fredag

Hellu :) haft fullt upp nu ett tag så har inte bloggat så mycket, men nu så :) fast i helgen ska jag vara hos david hela helgen! :) haft det gött med älsklingen dessa dagar han har vart ute och kört och är skit glad :D <3
Idag så ska jag hem och göra lite läxor och sen ska jag träna lite hemma. :) Iallafall igår så åkte jag och mamma till djuraffären och dom trodde ju att min hamster var gravid en av dom små, men det visade sig igår att hon bara hade blivigt sönder biten av sin syster så hon hade fått knölar.. :( så vi var tvungnda att köpa en till bur så vi fick sära på dom så nu har vi en bur med min stora hamster smulan och en bur med pärlan som är helt ensam och en bur med baby och plutten så nu måste pärlan ha extra mycket kärlek så man måste gosa med henne extra mycket nu för dom är flock djur. :) men det ordnar jag!

vaknade med älsklingen i onsdags och även imorse det var underbart! och längtar tills imorgon så jag träffar honom igen! ♥ Slutar halv 3 idag så det är gött, vill bara sova nu är skit trött . :(




Alla små :) ingen bra bild men jaja, ;)





Smulan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback