Hos älsklingen!

Tjenna ! :) det har vait något problem med blogg.se så jag har inte kunnat blogga så mycket kunde blogga imorse men nu funkar det igen verkar det som ! :) Jag kom hem till älsklingen runt 12 och då så kom hans kusin hit och spelade lite xbox med mig UFC ;) grymt spel och äntligen så vann jag över honom 3 gånger på raken :D stolt!
Sen så skulle han dra och käka med hans kompis så jag gick och kollade på en film, Åhh igår så kollade jag på A walk to remember jävlar vad den var bra jag började gråta den var skit hemsk ju :( har du sett den ? :)

Sen när jag hadee kollat på den så käkade jag och sen så gick jag och la mig var skit trött verkligen och jag vaknade nu.. Så nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem ♥
Får se vad vi hittar på han ska göra lite test på datan för körlektionen :) snart har han körkort:D! Men ni får ha det så gött så skriver jag imorgon :) Puss!




Jag älskar dig så jävla mycket älskling ! ♥
Du finns för mig i alla lägen!
snart har vi 2 år och 4 månader :)!

20 november 2008 ♥

Kommentarer
» zteffy

åh tack sötnos!;* har solen kommit till dig än då? :)

2011-03-16 20:42:43
URL: http://zteffy.blogg.se/
» RONJA

Kikar in och önskar en fortsatt grymm vecka! :)

KRAM

2011-03-16 21:29:17
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback