helgen

hej hej :)
måste säga att jag haft en underbar helg :) Först kom mina underbara släktingar till oss på fredagen :), go mat och goa folk! senare på kvällen kollade jag film och snackade lite med folket :) sen på lördag morgon så åkte vi iväg till några folk som skulle fixa Bennys data så där var vi ett tag sen när jag kom hem så kom älsklingen till mig och sov med mig :) vi kollade melodifestivalen och massa skräck film! sen så vaknade  i skit sent på söndagen så vi gick upp och käkade och sen duschade, sen så satte vi oss och kollade film igen tills han skulle hem, Och sen när han hade åkt så kollade jag lite på tvn och sen så bestämde jag mig att jag skulle sova hos pappa så han körde hem mig imorse vid 6 så fick sova 2 timmar hemma med :) senare igår på kvällen så gick jag ner till Kajsa och kollade på killers och sen så gick jah hem och kollade på pretty woman med Lotta den var bra iallafall ;) Och imorse var det skola igen så nu sitter jag på sista lektionen som slutar 4 så då blir det gött att dra hem och chilla!! :D ha det gött puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback