God morgon på er!

Hej hej :)
Har inte kunnat blogga igår för att jag var hos min pappa med Linnea och vi firade honom :) och det blev mat och tårta, men jag äter inte tårta usch.. Men senare på kvällen så la jag och linnea oss i soffan och kollade på the hot chick det var rätt bra faktiskt ! Och när vi skkulle köpa tårta så passade vi på att köpa chips som vi kunde möla i oss när vi kollade film :) Sen typ vid 12 så skulle vi gå och lägga oss för vi skulle åka vid 6 sov gott iallafall det gjorde jag, men det var bara jobbigt att gå upp på morgonen men det va bara att ta på sig kläderna och sen sätta sig i bilden sen när vi var framme så var klockan halv 7 och inga affärer hade öppnat så vi stog utanför mcdonald i kanske en halvtimma för vi skulle käka frukost där, Frukost macka med varm oboy och hasch brown :) aldrig ätit hasch brown förr men det va inte så jätte gott :) men ändå den slank ner :) sen så gick vi till skolan och fixade oss lite smink och så, :) Nu sitter jag på lektion iallafall fått lite hjälp avc min lärare med läxor och så! skit bra.
Snart blir det att käka iallafall vet inte riktigt vad det är med hörde att det va något gott iallafall :)
Hinner inte skriva mer nu måste jobba på ! puss!

saknar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback