Film time

Hellu folket , :) slutade tidigt idag pga att en lärare var sjuk så jag var hemma vid halv 3, och jag har inte gjort så mycket idag mer än att sovit och tränat lite :) och nu känner jag bara för att ta det lugnt så har lagt mig i sängen och ska kolla på lite filmer innan jag somnar, ♥ Saknar min älskling nu iallafall vi kommer nog inte träffas på ett tag nu när han e praktik i en månad :( . Men men det blir bra det, Imorgon så drar jag till lerum och är där hela helgen och det ska komma lite folk från idre (samesläkten) och lite släkt härifrån :) ska bli skit mysigt vi ska grilla och massa gött! :) GRILLSPETT jag älskar det ! Men nu så ska jag ta vatten flaskan och kolla på film :) måste dricka efter man tränat :)


Puss!




min fot är mycket bättre nu det är ibland det gör ont om man vickar på den för mycket men annars så går allt åt rätt håll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback