trött

hellu, hade inte tid att blogga igår men det började dagen med att pappa väcker mig för att vi ska hämta min lillasyster och hennes kompis för att vi skulle till min storasystar och rida, så när vi kom dit så började vi med att ta in hästarna och fixa dom :) sen drog vi ut och red lite. Efter det så grillade vi med massa folk och det var några timmar bara där. Sen så lämnade pappa mig hos mamma och då gick jag ner och städade lite och sen kom baby och sov hos mig :) och nu är det tisdag och det betyder ju att skolan är igång igen -.- riktigt onödig dag men men..
nu sitter jag hemma hos Linnea iallafall vi har precis käkat och sen vid 7 ska vi ta bussen till mig typ och kolla match :) sen vet jag inte mer vad som händer. :)

 skriver mer senare PUss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback