Linnea och jag ! :)

Japp då var det sista lekíonen, jag har inte kunnat blogga för det va något fel med blogg.se så jag fick vänta.
Men igår så åkte jag hem till älsklingen efter skolan så var hos honom vid 1 det va riktigt gött! Men vi åkte och kidnappade hans lådsas pappa och överraskade honom så han fick ha ögon bindel i bilen och så körde vi honom till ett spa så vi släppte av dom där hans mamma och "pappa" och så åkte vi och köpte donken och drog hem och käkade, sen så kollade vi på film medans vi väntade på att vi skulle hämta dom igen, så åkte vi och hämtade dom och sen så åkte vi till kina och käkade buffe det var skit gott det ská göras om ! :D så sov jag hos honom ! :) <3

Idag så ska jag vara med linnea ska med henne hem och hämta saker och sen ska vi dra och käka på oskars och sen åka hem till mig ! :) vi ska kanske hyra film och så vi får se men vi ska iallafall ha lite spa" med ansiktsmask och inpackning och massage ! skit gött! men nu ska jag jobba ;) och sen så slutar jag bloggar kanske senare! puss!!




En lycklig Emmeli ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback