så jävla gött !

underbart säger jag bara imorgon börjar vi 10:30 för våran lärare har fått influensa :D underbart är det ! hihi
idag så har jag vart i skolan slutade 10:45 men sen så skulle jag ju på extra matte halv 3 så jag åkte hem imellan och hjälpte mamma lite sen så åkte jag tillbaka till skolan då köpte ett par leggins, lack fram och vanligt bak :)
sen efter matten så åkte jag hem spelade lite poker med älsklingen på face och sen vil 6 drog jag bort till älsklingens träningslokal som ska rivas så jag träffade älsklingen där sen och så röjde vi ut saker :) och nu är jag hemma kollar på idol :) börjar känna mig lite hungrig.. Men ha det bäst människor :D Pussen

Kommentarer
» Feliciaa'

Okej vad bra! jo det är väl okej med mig :)

kram

2010-09-29 21:00:25
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback