trött..

jag e verkligen helt slut efter helgen!  vi kom 2a i volleyboll tuneringen känns skit bra ! när jag kom hem igår så va det att hoppa i duschen och bara ta det lugnt snackade lite med älsklingen också och sen kollade jag beck, den var faktiskt bra. Idag ska jag bara ta det lugnt jag passar min lillebror lite nu medans mamma e på möte och sen så ska jag ta det lugnt ta på mig en ansiktsmask och chilla! Imorgon drar jag till älsklingen och e hos honom tills fredag på onsdagen ska jag på helkroppsmassage kl 14 och sen så ska jag och älsklingen på bio på kvällen sen på torsdag ska vi shoppa lite jag vill ha lite nytt ! Ska nog lägga mig tidigt idag med e så jävla trött vaknade 13  idag .. fortfarande trött.. :( Ha det bäst i dag så hörs vi!

Puss


Kommentarer
» Karstenleah

Nice site, keep up the good work!

2011-04-14 20:54:34
URL: http://karstenleah.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback