hemma från klassresan

Hej hej :) då var man hemma från klassresan underbart väder har vi haft iallafall  ! :) pressat som fan, bränt mig lite smått, men det försvinner ;) i fredags så badade vi i polen och solade och vi grillade på kvällen :) lördag så var det beachvolley och massa badande :) vi var även ute med trampbåten så då passade jag på att sola toppless :) inga killar med på båten  :)  och senare på kvällen/natten så gick alla i klassen och gjorde en brasa längre bort på stranden och satt och sjung och hade det riktigt mys !  fast vi gjorde massa mer på dagen orkar inta ta upp allt ;) menmen vi somnade vid 3 kanske inatt och vaknade 8 inte vet jag hur.. men jag och Agnes låg och tjöta en stund och sen så gick vi upp och städade stugan skulle vara klar 11 : ) men men nu är jag hemma och är skit trött verkligen ! somnade när jag kom hem men nu är jag vaken !
skriver nog mer ikväll :) Pussss ! :D mest spelade musiken i stugorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback