nu kan jag blogga igen !

Hej hej, sorry att jag inte bloggat men har varit hos David och han gillar inte att jag sätter mig vid datan ;)
men här kommer vad jag gjort under veckan
Fredag, när jag kom till David så börja det med att jag fick ett par björnborg trosor skit sköna! kommer bilder sen, och sen fick jag pengar av hans mormor :) och presentkort av hans mamma och pappa.
Jag fick också välja mat så jag ville ha en överraskning ! och gott blev det ! :D
Lördag, så va vi mest hemma och tog det lugnt och senare så åkte vi ner och hyrde film.
instängd 2 och någon annan jag inte kan namnet på :)
Söndag, så skulle David hjälpa Addz att dela ut tidningar så då gick jag ner till torget och köpte lite kläder! :)
köpte ett par skit snygga leggings och tre par trosor, sen senare på kvällen så åkte vi hem till mig och sov hos mig.
Måndag, jaaa då åkte vi till stan och kollade lite vi skulle till buttericks och köpa lite skoj saker ^^
och sen så gick vi och åt på en kina resturang och det var riktigt mysigt ! :D och sen så gick vi och kollade på kläder och älsklingen hittade lite kläder :)
Tisdag, vaknade skit gött brevid älsklingen och det var skit fint väder så jag bara hoppade upp ur sängen ! :D
så sa mamma att hon ville ha hjälp att fixa trägården så det gjorde vi sen efter det åkte vi till glass baren i kungälv och käkade go glass :D och sen så åkte vi hem och solade och myste..
Onsdag, Vi gick upp skit tidigt för David skulle till MQ på Vip- sak så han hade rea på allt. så vi åkte dit sen efter det så bjöd älsklingen mig på lunch :D så söt ! Sen åkte vi hem och så skulle han hem så jag åkte med honom och sov hos honom :D han skulle åka och köpa dykar saker och så . :) Sen så va det hem och sola och sen så tog vi en cykel tur :)
Torsdag, vaknade runt 10 och då hade David åkt till jobbet. Men han sa hejdå innan som tur va :D Men jag gick upp fixade frukost och sen så gick jag ner till torget, och jag var där en halvtimma innan bussen kom så jag gick och kollade lite på kläder så jag köpte mig ett linne :) sen så åkte jag med bussen hem och nu när jag kommit hem så han jag väl inte gjort så mycket. fått abonumang av mamma så fick man en telefon gratis men den va inte så jätte bra kameran va SÄMST men den va bra annars, man fick den gratis ^^ så fixat lite med telefonerna och solat har jag också! (a) ovanligt! och nu ikväll så har vi skrubbat altanen som fan så nu e jag helt färdig! Ska hoppa in i duschen nu .. ¨Bloggar mer senare och bilder kommer lite senare med på vad jag köpt och fått :)

puss : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback