: )

Hejhej, inte hunnit blogga så mycket i helgen men i fredags så åkte jag ju till pappa och då ringde min älskade David och frågade om han kunde sova hos mig hela helgen :) så i helgen har jag varit med min älskling, vi var ute lite när det inte regnade annars så har vi spelat WI hela helgen vi har precis köpt de :) skit skoj!
och igår så åkte älsklingen hem så efter det så gick jag och va med Carro och sen så sov jag där :) gick hem tidigt imorse för va tvungen att ta p-piller och så ska jah hämta lillasyrran sen med :D så ska hitta på något med henne nu innan jag åker hem imorgon :) <3
ska gå ut med min älskade hund nu snart med hon ligger ute i solen nu ;) Men bloggar mer senare !
PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback