lyckad översovning :)

Hallå, sov ju ute på jobbet igår med folk det var faktiskt riktigt nice vi satt uppe hela natten och skratta och snackade. Vi gick ner till källaren mitt i natten alla sov utan vårt gäng, så vi gick ner och tog godis och sen gick vil till köket och gjorde mackor;) Och idag började vi jobba 9 så det va bara att vakna och börja leka med barnen och göra dom nöjda :) idag skulle barnen bli klippta och sen skulle dom till kyrkan, men jag åkte hem vid 3 så när jag kom hem så la jag mig en stund och sov, mådde illa och ont i huvudet.. men nu e jag vaken igen och ätit lite ska snart ut och springa! :D i detta "fina" vädret ... men jag skriver mer senare om jag hinner !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback