Hemma från öland och skarasommarland !

Hej, och förlåt för dålig uppdatering inte haft till gång till data på länge numen iallafall ska jag ta allt lite kort..
På öland hade jag grymt kul träffa nya vänner och shoppat och bara levt livet ! hade verkligen skit kul och saknar alla skit mycket! Sen när jag kom hem så kom jag ju hem till min efterlängtade david han hade ju vart i grekland så han hade köpt en skit god parfym till mig och ett armband! :D och sen efter jag vart hemma (hos david) i några dagar bara så åkte vi med hans pappa och några till skarasommarland skit nice va det verkligen!
så kom hem igår så nu e älsklingen och tränar så nu ska jag gå upp och köra lite krosstraining :)
sen så ska vi mysa ikväll mer vet jag inte men jag ska blogga så ofta jag bara kan!
Bilder kommer om ett tag när jag är hemma hos mig .
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback