min helg !

Hellu, sitter i soffan nu och lyssnar på NRJ :) Ska snart lägga mig och läsa. 
Först ska jag berätta lite om min helg.. I torsdags åkte jag ju till pappsen vi drog till Allum jag skulle kolla på mobiler, sen i fredags så var jag med Kajsa vi skulle in till centrum men först va jag tvungen att hämta min lillasyster Kajsa på dagis så hon fick åka med in till centrum och fika och kolla lite, i lördags kom David älskling till mig :D han sov hos mig tills idag, så i lördags grillade vi så David kom precis till middagen sen så kollade vi film mys ! 
söndagen så var det ju sjukt varmt ute så vi gick ut och drog ner till stranden men det va så jävla mycket barn så vi drog oss hem och hade vatten krig och busade.. Sen lite senare så skulle vi kolla film men vi ville skjuta luftgevär men vi fick inte tag i pappa så vi skippade det och gick in iallafall och kollade film :) 
Sen idag så vaknade jag bredvid min älskade David vi han bara äta frukost sen så skulle han dra igen han ville åka tidigt idag :) så han tog moppen vid 1, sen så när han hade åkt så hoppade jag in i duschen sen så kom min kompis Kajsa till mig vi hade spa dag det var skit kul :) Sen när pappa kom hem så käkade vi och sen åkte vi till Allum igen jag ville kolla på mobilerna igen har så svårt att bestämma mig för vilken jag ska köpa :/
det var min helg :) 
sov gott PUSS 






Vilken ska jag köpa ?

Kommentarer
» Phil8821

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-05-04 10:17:10
URL: http://phil8821.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback